بایگانی ماهانه: آبان ۱۳۹۴

مدل درگیری – استدلالی و کاربرد آن در تبلیغات سیاسی: طراحی شعارهای تبلیغاتی

image1

یکی از دغدغه های مبلغان و آنانی که در تبلیغات سیاسی وارد می شوند، طراحی شعار برای کمپین های تبلیغاتی است. مدل درگیری- استدلالی، مدلی است برای طراحی پیام و شعارهای تبلیغاتی در انتخابات سیاسی و استفاده از آن در تبلیغات نامزدها توصیه شده است (حکیم آرا، ۱۳۹۰). چنان که از نامش پیداست، این مدل، مطابق شکل، دو متغیر را در ... ادامه مطلب »

علوم شناختی، روان‌شناسی شناختی، و رسانه (ویرایش نشده)

متن مصاحبه (ویرایش نشده) با یکی از ماهنامه‌های تهران در حوزه علوم شناختی، روان‌شناسی شناختی و رسانه – روانشناسی شناختی رسانه از کدام مبانی نظری در علوم شناختی برای توصیف رابطه تماشاگر و رسانه استفاده می کند؟ روان‌شناسی شناختی اما، به‌عنوان شاخه‌ای از روان‌شناسی، به مطالعه فرایندهای ذهنی (روانی) همچون توجه، استفاده از زبان، حافظه، ادراک، خلاقیت، و تفکر علاقمند ... ادامه مطلب »