نظريه و مدل‌سازي

ارتباط متقاعدگرانه در تبلیغ؛ چاپ چهارم

از سازمان سمت خبر رسید، چاپ دوم از ویرایش دوم (چهارمین دوره  چاپ) کتاب ارتباط متقاعدگرانه و تبلیغ اومده بیرون. گرچه شمار چاپ‌ها رقم قابل ملاحظه ای نیست؛ و تمیتونه باشه (چون کتاب درسی خاصیه)؛ اما این امیدواری را به ما میده که نگاه ما به تبلیغ کمی آکادمیک تر بشه. باید اعتراف کنم که این روزا، با این اجساس که علاقه دانشجوها و کارشناشان به این دست از مباحث بیشتر شده، انگیزه من هم برای تدوین کتابی که دوسه سال است به عقب افتاده بیشتر شده؛ کتابی به نام: نظریه‌ها، مدل‌ها، و راهبردهای تبلیغ!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*