بایگانی روزانه: آذر ۲, ۱۳۹۲

تلویزیون و پیام های متنی و زیرمتنی: چه موقع پیام‌های زیرنویسی شده بیشتر توجه بینندگان را جلب می‌کند؟

5

تلویزیون و پیام های متنی و زیرمتنی:  چه موقع پیام‌های زیرنویسی شده بیشتر توجه بینندگان را جلب می‌کند؟   مقدمه: در گذشته نه چندان دور، کمتر از۲۰ سال پیش، که سیستم آنالوگ پایه‏ی فناوری رسانه­ای به شمار می­رفت، امکان ارسال پیام‏های چندگانه‏ی همزمان وجود نداشت و مدیران رسانه را با محدودیت­هایی در زمینه‏ی ارسال پیام رو به رو می­کرد. در ... ادامه مطلب »